15 december 2007

I HOPE WHEN YOUR IN BED WITH HER YOU THINK OF ME

Vilket är nog så som det är...
för hon den andra är inget annat än ett reservligg...

Ibland undrar jag hur det egentligen är och detta är det jag har kommit fram till...

När du träffar någon, ni umgås har sjukt skoj tillsammans men han vill inte erkänna det hela han har precis gjort slut med sin flickvän och vill hålla det tyst...
förstår inte tjejerna vad dem är? de är plåster på såret reservligget...
Så fort de läkt eller hon den andra vill ha tillbaka honom kommer han springa tillbaka till henne.

Förstår verkligen tjejerna inte det eller vill dem bara inte erkänna det?

Vad ska man säga...
Kärleken är blind?

Förstår inte att människor fortfarande tror på något som heter kärlek...

Som jag har sagt innan säger jag igen

Det finns inget som varar för evigt, det finns inga vi, de finns inga för alltid,

Allt som har ett början har ett slut

Men jag säger det igen

I HOPE WHEN YOUR IN BED WITH HER YOU THINK OF ME

Inga kommentarer: