25 december 2007

Va i helvete???

Vaknar upp på morgonen sätter mig vid datorn sedan tänker jag att det är dags att gå ner och hämta det gyllene kuveret med kortet eller sedlarna för att på boxerday gå å shoppa loss med tanke på att jag inte hann shoppa innan jul iår...

Men när jag kommer till nederväningen och in i vardagsrummet upptäcker jag något. skit de ligger massor med presenter under trädet... vad är grejen, det brukar ligga en åt varje djur ett nytt halsband å leksaker till hundarna sedan så brukar det vara choklad till mig och alla andra. sånna små saker å en strumpa som skall tittas i först där ligger de skit prylar som varje år.. någon nyckelring som ska va inne å lite annat. samlingsskit... men men

Sen var det dags att kolla under trädet å hitta det viktigaste men till min överaskning låg den inte där iår utan min kära ¨släkt har fått för sig att köpa mina julklappar åt mig som vanliga människor gör :S

Ser presenterna med mitt namn på och samlar ihop dem för att ta ett djupt andetag och sedan börja öppna dem...
present nummer 1. tröja kofta svart som är jättefin men man ser tjock ut i den...
listan går vidaRE och jag kan komma på fel... men hur snällt är det av mig... Men frågan är vad som har hänt och varför jag inte fick köpa mina egna presenter iår... och om min uncle verkligen har köpt dem sj¨älv eller om de hans sekriterare, för inte en chans att han vet mina storlekar och vad som är modernt...

Men men vad ska man säga om denna julen?
Hmm finns kvitton kvar?

Fin tanke underbar tanke vad gulligt av honom men orka bryta en tradition att jag ska köpa mina egna presenter jag har fan gjort de sen jag var 5...

Inga kommentarer: