6 december 2007

Krogpersonal del 2

Bakfull å bitter skrev jag min första del, andra delen skriver jag nu när jag är på väg till jobbet.

Det är personer som läst den och sagt vad dem tycker en av tankarna som måste skrivas med här är;
" dom måste inte alls gått innan man vaknar tänk om man vill ha mer dagen efter" haha
det tänkte jag inte på i min första blogg...

Sen så när jag skriver att jag aldrig skulle kunna lita på någon inom branschen så ska jag göra det ännu tydligare vilka jag syftar på då... det är inte mina vänner som jobbar inom branschen utan de jag tänker på är random personer... Ibland är bartendern och de andra duktiga på sin sak så de kan få en att tro att man är vänner men så är det inte...

Men nu låter jag bitter igen... det finns personer inom krogen jag inte skulle kunna vara utan...

Emelie som så länge vääntat på att få något skrivet om sig...
Ingen kan förklara det bättre än du när jag får ett sms från dig där det står.
Att vara ute utan dig är som att dricka cointreau politan utan cointreau

Det går inte att förklara det bättre och att du nu skall åka det är sååå inte cooolt!

Sedan så måste jag även säga att det finns tjejer som blir kära kära i killar med dessa titlar som inte är ute efter deras pengar eller titlar...


A

Inga kommentarer: