1 december 2007

Du har inte en aning.

Kollar tillbaka på min blogg och ser hur mycket jag kretsat kring utseende och förändring...
Kanske för att mina läsare gillar dem bloggarna kanske för jag har svårt att förstå varför tjejer göär vissa val i sitt liv.

Mina vänner som läser detta undrar hur det kan komma sig att jag skriver om detta,...
Jag som jobbar inom krogbranschen och själv genom gått kirurgi och lägger ner sjukt mycket pengar på mitt utseende...

Men till mitt försvar kan jag säga att jag gör kanske det dock så kan jag gå ut helt osminkad och helt oiordning gjord med... det är inte ofta ni ser mig stilad och det beror på att jag inte behöver det... jag vet att jag inte behöver leva på mitt utseende jag vet att mina killkompisar inte ser mig som någon trofe när jag går ut med dem.. jag är trygg i mig själv jag vet vad jag vill och jag gör mina val för mig och inte för uppmärksamheten...

De jag umgås med alla gillar att göra sig iordning vet inte hur länge de står framför spegeln jag suckar varje gång vi ska någonstans. men vi är ett gott g'ng tjejer som vet vad vi vill alla har jobbat eller jobbar inom branschen vi vet vad som sägs och hur det ligger till.. vi bryr oss inte vi lever våra egna liv...
Stilen finns med oss vi behöver inte anstränga oss utan det kommer med...
Att kunna bära upp sig själv och sina plagg är vad som är viktigt... allt skall se bra ut...
Klassiskt

Inga kommentarer: