17 september 2009

The eminent list. this time we will hit u with the best dj.s in Gothenberg

Welcome to The one and only, The Eminent List, where you will find the most interesting names, places, persons every week. This time we will hit you with THE BEST MALE DJ.S IN GOTHENBURG.





TINA´S "THE BEST DJ.S IN GOTHENBURG" LIST:
5. JOHAN HESSMAN - Min partner när jag väl ställer mig bakom spelarna.. han är sjukt duktig och en väldigt rolig dj.


4. KARL VON SPRETI- Ingen kan förneka att denna man har ytalang och ger sig ut på banor som ingen annan.

3. ANDREAS AGURRE- med bla house tåget bakom sig, har han bevisat att han är född inom denna musikvärlden, en sån snabblärd och otroligt duktig dj är svårt att få tag i och han är någon som man inte ska glömma bort som konkurans i första taget.
Gurre är en som är här för att stanna.

www.agurre.com

2. MIKAEL WEERMETS- en stor begåvning och väl känt namn i gbg men också i övriga sverige. kan inte heller sluta göra reklam för den låten jag bara dör för som är på när jag pluggar spelar golf eller när jag bara hänger... Stupid track är en låt som alla borde kolla in...Den låten ger en männiksa den bästa mentala orgasmen, den är sinnes!
www.myspace.com/mikaelweermets

1. ALEX KOZMA- Min självklara etta är ingen annan än Alex Kozma som jag tycker är de fräscha och nya som har framtidens musik i sina händer. Hans låtar går inte att jämnföra med någon annan. två av hans låtar kommer att lanseras för första gången här på bloggen så sitt och vänta spänt för dem är magiska, lyssnar på dem samtidigt som jag skriver... Bästaste bästa fucking dj i stan är ingen anan än ALEX KOZMA de ska alla ha klart för sig.
www.myspace.com/alexkozma



ANDREA´S "THE BEST DJ.S IN GOTHENBURG" LIST:


5. Dejan Jovanovitc - med sitt barnasinne i liv framför cd spelarna är han den personen som levererar musiken och gör det på ett roligt sätt...

4. Patriqe Rask- En sån simpel spelning som på divine visade han hur en dj agerar i alla lägen. Som en frisk vind tog han publiken med storm och levererade på ett sätt som inte många andra hade lyckats med...

3. Joseph Shirazi- Stämningshöjaren på stället och med hans insattser så är de ingen som står still eller låter bli och banka på de närmsta som man får tag i. Peacocks egna lilla hjälte. hur skulle de ha varit om inte han var där?

2. Andreas Agurre- Motivationen om Gurre står här ovan på Tinas lista och det är inget man kan förneka killen är här för att stanna. så alla nya djs kolla och lär er a han som har DET...

1. Mikael Weermets- De väl kända namnet är en given etta, hans låtar hans stil vad kan man säga killen har det... Han spelar på de bästa och på de mest random ställena allt för att sprida sin musik...
Han är nog den enda dj som idag lyckas ge sin publik en mental orgasm...
Så om hans namn en dag blir lika stor som de största dj.s vi har idag är det inte till vår förvåning.




Xoxo

Tina och Andrea

http://extraordinarylifestyle.onsugar.com/
Love

Inga kommentarer: