25 september 2009

Kommentarerna kring listan...

Andrea Lukic
såsjuktbra.
Igår kl. 18:22 · Ta bort

Michael Antonsson
qvarnström bra val! willman bra val! givna ettor båda!!
Igår kl. 18:57 · Ta bort

Andrea Lukic
skönt att höra det av dig, jag har för mig att du var upprörd över vår förra lista, bra att vi lyckades denna gång då!
Igår kl. 19:16 · Ta bort

Michael Antonsson
ja hade lite frågor kring förra men jag missuppfattade något tror jag :) för sedan läste jag DJ och någon anna kategori så då ändrade jag mig igen men denna listen 10 av 10
Igår kl. 19:18 · Ta bort

Andrea Lukic
oooooooh lovely. seriöst, vi kämpade som fan den här gången....
Igår kl. 19:19 · Ta bort

Michael Antonsson
Det märks! men efter allt slit så kommer framgång. vet inte riktgit hur den kommer arta sig men att jag berömmer er är framgång i mina ögon :o)
Igår kl. 19:20 · Ta bort

Andrea Lukic
nu vart jag glad! (tilläggas bör att jag varit pissed mest hela dan).
Igår kl. 19:23 · Ta bort

Michael Antonsson
=) va bra! jag brukar göra folk glada då är jag nöjd!


ANTONSSON ÄR NÖJD. DÅ ÄR FAN JAG MED NÖJD!


Mikael Aldén : "=) glad jag blir... Tack Tina o Andrea en ära att hamna på bägges lista."

Mikael e nöjd. Då är jag nöjd...

DOCK var jag ute igår och kolla runt på stan och tänkte skit man missade en snygg människa...

hade jag velat ge människan cred hade jag skrivit med hans namn på listan men killen vet att han är snygg ´så va fan varför namedroppa honom...men hans namn kan stå här... Victor.

Lounge igår var fantastiskt.

Deras terass golv förstörde ännu ett par skor.


men men

xoxo

Inga kommentarer: