16 september 2009

Eminent list.

Måste bara säga att de namnen som står med är personer som förtjänar cred för sitt arbete...

David wedebrant:
han som sitter på kontoret och jobbar för att skapa de nya.

Andreas Agurre:
Ni som läser min blogg känner säkerligen till att jag skrivit en kontaktannons åt honom innan.
En person som är i branschen men inte är som dem andra...
ödmjuk och duktig som fan


Benjamin Lega:
Som varit iväg i london och pluggat inan dess varit dj han är en person som syns i utelivet och som är sjukt trevlig alltid.
Oavsett vad som än sker så fins leendet på hans läppar vilket gör honom given på listan.

Tobias Qvanrnström:
Vad ska man säga om denna personen.
Duktig på sin sak och alltid lika trevlig.
Helt sjukt hur man kan höja stämningen på de sättet som han gör.

Axel Vikengren:
Denna branschens retrokommunist på en helt annan nivå en vad resten av oss är på avenyn.
Tiesto är väl inget som någon av oss missat...
David guetta var väl lika bra de, tror jag faktiskt dem flesta håller med mig om...
Och nästa stora dj som kommer till landet... första gången kommer nog bli en stor succse det med...



ANDREA´S LISTA
5. Mikael Alden:
Aveny.se är väl en sida som många av oss besöker dagligen för att följa trender skvaller och se på de senaste bilderna.
Att vara chefsredaktör för en tidning som ofta jämnförs med stureplan.se kan inte vara de lättaste men han gör ett sjukt bra jobb...

4. Andreas Agurre:
Han fick vara med på båda listorna kanske för att han har det helt enkelt.

3. Alexander Lindberg:
Ni ser honom på nivå rätt ofta vill jag lova...
Sprattlig och helt enkelt en kille med koll...

2 och 1. Mikael Weermets
En av våra bästa djs eller?
Han är uppskattad av många men de finns endå en del som gillar att säga att han är överskattad.
vad ska jag säga killen har det som krävs.
hans låt stupid track som måste vara min allra favorit är något jag rekomenderar alla att lyssna på...

Dock skulle jag sätta honom som 1 i stan på dj?
Hmm beror nog på vad man talar om för musik... mikael är duktig på sin sak men de finns fler och allt yngre djs som kommer upp för att skapa nya rubriker...

Så killar jobba på de!

Inga kommentarer: