14 september 2009

När längtan är som störrst...

Jag undrar hur kan man göra



Undrar varför de alltid slutar likadant mellan oss..

Är de jag som gör fel eller är det du som gör fel?



saknar saknar saknar massor.



varför jag saknar vet jag inte ens själv.

varför jag fallit, fallit så hårt vet jag inte ens själv.



de inte logiskt någonstans

du har allt jag inte vill ha

du har allt jag aldrig önskat mig

du är allt jag inte är...

Men ändå, ändå kan jag inte släppa taget och gå vidare.

Den känslokalla tina som aldrig faller.
den som alla mina vänner säger bara leker och aldrig släpper in någon eller är berred på släppa in någon.

men när jag väl hittar den den med det som jag själv inte fattar.
den som jag springer efter istället för att ha folk som springer efter mig.

den som inte är som dem andra.
den som inte är som dem andra över huvudtaget.


Vad de är med dig som gör att jag inte kan släppa taget och vill ha dig de vet fan inte ens jag.

Inga kommentarer: