28 september 2009

...xoxo...

Kvinnor som hatar män...

de borde fan vara en ny film...

En film om hur killar är i allmänhet...

Alla tjejer som träffar killar, Killar som säger att dom är den enda dock så har dem ändå någon vid sidan av...

Hur kan man lita på killar...

Jag önskar att jag bara tog det här ur luften men efter så många skräckexempel i min direkta eller indirekta närhet så kan jag inte låta bli att undra...

Jag säger inte att alla gör det men killar som man har hört som lever i harmoniska förhållanden har visat sig ha någon vid sidan av också.

Jag undrar vad det är som driver dem... är det den sexuella attraktionen till en annan kvinna, eller är det någon slags frihets känsla...

Det finns killar som gör snesteg någongång och faller för frestelsen...
det som dock skrämmer mig är alla killar som lever dubbelliv... som har sin flickvän hemma och har en annan vid sidan av.

De finns tjejer som även gör det men inte lika mkt tror jag fan inte....


Xoxo

Inga kommentarer: