26 mars 2009

Angelica "Angy" Eriksson är redo...

Vad säger vi? Det kanske äntligen har blivit dags att släppa den nuvarande vardagen som är sjukt trevlig med vännerna och hitta någon att ha vid sin sida med.
Så för att hjälpa min käraste vän på traven är det härmed jag som lägger ut kontaktannons och som kommer se till att göra mitt bästa så Angy hittar sig en Karl.

Dock killar måste jag vara ärlig och berätta att de finns redan en man i Angelicas liv och det är hennes hund Eddie som är hennes lilla chihuahua. Så ni måste gilla hundar om ni skall kunna bli en del i hennes liv.

Så nu har vi två frågor att ta oss igenom lite bättre.
1. Vem är Angelica
2. Vad söker Angelica hos en kille?

Vi börjar med att filura ut fråga nummer 1.
Angelica är den snällaste kvinnan ibland lite bortskämd men vem är inte det? Många ser henne som en party pingla medan vi andra vet att det är ett tidsfördriv. Låt oss vara ärliga Push en fredag eller läsa en bok ensam? Hmm PUSH va?
Social söt och underbar...:)

2?
Ja angelica har ju den mest udda smaken ingen är den andra lik de ju nästan så att man kan tro att angelica tror på människors inre???
Hmm jag vet inte vad jag ska skriva här hon pratar alltid om snälla killar omtänksamma...
Så antagligen något sånt.. :D





Killar Ni hittar henne imorgon på PUSH


xoxo

Inga kommentarer: