15 mars 2009

Stämma 09

ja och då var den avklarad...

de andra drog sig tillbaka och så blev de inge kupp...


Vi hade middag igår... som alla andra muf middagar

alla tina och hampus nära var där men de var en som hade varit med för ett tag sedan innan det blev som det blivit nu...


Men självklart var han inte närvarande, självklart håller han sig undan efter allt som han har gjort...

Sinnes hur en person kan sitta och berätta för en att han inte är allt de dem säger om honom och att det är de andra som baktalar och är elaka, medan han själv visa för mig som han gjort för alla andra att de e han som snackar skit om allt och alla och de är han som borde akta sig och passa sina ord.

De finns en del saker de finns en del som kan användas mot honom ändå så går han runt och snackar som om inget kommer ske.
Allt har sin plats och tid.
En dag kommer du få tillbaka
För sten sax påse....
Man kan vinna 1-? dock tro mig du kommer få igen...
nästa omgång är det min vinst om jag bara orkar att ge igen så kan jag de det vet vi båda.
dock så vet jag att ingen tror på dig av mina vänner å random folk nja dem skiter jag i!


Xoxo

Inga kommentarer: