28 mars 2009

Ett annorlunda sätt att hantera bakfyllan...


David wedebrant börjar med att säga att han inte ska ut på kvällen för att han skall jobba lördagen..
Dock så skulle han komma förbi Push säga hej till Anna den nya nattklubbschefen...
Sinnes kl. 23.00 är han full och kvällen blir bara värre men de inget att tala om... det jag undrar mer över är att när jag idag loggar in på Facebook ser jag denna statusen...


David Wedebrant
deklarerar att denna dag är bäst! Livsglädjen är på topp och livet leker, vad hände - jag trodde jag va bakis?


Vad hände här liksom? Självklart måste jag fråga kära David What the fuck???


17:10Tatiyana
hahahaha
va fan heter du man?

17:11David
va fan menar du?


17:12Tatiyana
e livet på topp?
har du fått ligga eller vad hände
17:12David
jag mår JÄVLIGT bra
nej inget sånt
eller ah, jag hade kunnat få ligga, men jag avstod

Tatiyana
va?
hmm
hur fan mår du?
17:12David
weeeey

17:13Tatiyana
e diu i förnekelsestadiet
17:13David
braaaa!!!!

17:13Tatiyana
hahah
17:13David
nu skall jag fan gå o köpa en tröja!!!!!!
YEEEAAAAH!!!!
17:14Tatiyana
HERREGUD
17:14David
fan, affärerna är ju stängda
jag får göra ent röja istället
tröja
17:14Tatiyana
göra?
DU HAR JU EN SKRUV LÖS PÅ BAKFYLLAN
"fan, affärerna är ju stängdajag får göra ent röja istället" veckans citat upp på bloggen ja
17:18David
gör det, lägg upp det
jag är fan bäst idag, jag SKALL SKAPA EN TRÖJA FRÅN SCRATCH!!!





Vad ska man säga???
David du är fan unik! ;)

1 kommentar:

Joanna sa...

hahahahaha, vilken skön grabb