22 mars 2009

???

efterlyser
http://iwouldratherbeintokyo.blogspot.com/

för alla mina vänner som sett bilden på mig där som varit ute i en jävla vecka om inte längre som första blogginlägg:

Jag är nykter jag var uttråkad och skulle visa att jag kan dansa hahhaa
nee men sebastian stod och kollade på en som dansa som han sa dansa bra så sa jag att jag kan bättre... haha
men den bilden visar nog att dans inte är min grej va...

Men men kul va de iaf.
dock inte lika roligt när man får reda på att bilder är på en random blogg liksom...
och när det är en random barista som lägger fram bloglänken till en på face.. kul eller inte.

Men men som sebastian sa till mig...
Det är bara en bild...
Ja men detta är min förklaring till den bilden och även om jag brukar säga att en bild säger mer än tusen ord så gäller det inte på denna blogg!


Xoxo

Inga kommentarer: