2 mars 2009

De gamla goda tider de kommer snart tillbaka

Sista kvällen tillsammans, Alla breven


" Älskade Tina!
Jag kommer att sakna mamma nu ju... Ha det fett kul i L.A så ska vi prata på msn hela tiden :) Puss Michael. "

"Hej Tina!
Hoppas du får en fantastisk resa, jag saknar dig redan! Du får se till att inte bli alltför kär i landet borta i väster för om du inte kommer tillbaka vet jag inte vad vi ska ta oss till.
Se till att ha riktigt kul nu och ladda batterierna inför stämman och allt annat som MUF erbjuder nästa år! :)

Önskar Mattias"

"Tjo o tjing i hallonskogen
Hare götti LA nu och lova mig att du tar det lugnt med dicaprio, ashton och co. längtar redan till den dag då du kommer tillbaka och förgyller MUF.
Frihetliga Hälsningar Simon"


" Ey bruden!
Ha en super dunder resa nu och glöm inte bort oss i Göteborg...
Saknar dig redan :)
Dumt att du är borta på nyår, skvaller kommer på bbsen!
Pussgurka Lattekompisen Sara"

" Hej Sötnos!
Jag hoppas att du kommer ha grymt skoj där borta, så väntar MUF Gbg på dig när du kommer tillbaka // Love Sandra (L)"

"Jag får önska dig god jul och gott nytt år! Västkust som västkust kanske du tänker förklara men du vet var vi finns
Ha de bäst Pelle!"


"Till älsklings tina från russin
Kommer att sakna dig min lilla terrorist!
Mängder av pussar och kramar på dig!
Surfa lungt"


"Först och främst:
Tack för allt valrörelsen, valet, rökpauserna, samtalen och god mat"
Jag kommer sakna allt det allt det plus all sång (tro det eller ej) :) Men vi syns ju snart igen
tills dess
Älskar dig, kommer alltid att älska dig, saknar dig och önskar dig lycka till!
Johanna"


Kommer det ske?

Inga kommentarer: