1 mars 2009

Där ser man ....

13 dagar kvar och det är späning överallt...

Alla tar till sina knep den hotar den och den säger så... hur mkt av det är sant???

jag har ttydligen blivit mutad till att rösta så som jagkanske kommer göra... roliga är den att jag intesagt vad jag kommer rösta utan har den tron att de om känner mig och vet vilket MUF jag är ute efter vet hur jag kommer rösta...

Jag har talat om detta länge och de som känner till det från början vet hur många månader det har varit tal om det hela...
Rykten spelar ingen roll, de inget som spelar ngn roll för ngn av oss för vi alla vet att de kommer lösa sig och att ful spel inte behövs...


Och till slut så kommer vi få tillbaka den MUF vi en gång hade,,, små steg åt rätt håll och först ett stort!


Xoxo

13 dagar till sann frihet även i gbg så som i STHLM

Inga kommentarer: