10 januari 2009

Allt är ytligt så ytligt...

Tina dina vänner är ytliga och behöver aldrig betala för sig, de lever i en värld där alla bjuder och gör saker för deras utseende...


Detta får jag höra så här kommer mitt försvar till mina vänner som kallas ytliga och silikonligan i stan...


Ja, de kanske inte alltid är de smartaste, jag kanske inte alltid hör hemma hos dem dock så är de tjejerna som jag vet att jag alltid kan ringa för de finns där.


folk snackar om trend om inne folk, restauransh som de säger som e härliga de snackar alla finns där och är en ända stor familj... hmm eller inte. jag alla hälsar på alla inom branschen. dock e de för att vi gillar varandra? hmm

som en vän sa till mig en kväll ute på en söndag våran krök dag...

Tina du orkar inte hälsa men de gör jag och de gör dem för ingen av oss vill betala full pris vi vill ha våra rabatter, och de som hälsar på dig vill ha deras rabatter... de inte mer med de.


Men hur kul är det att leva så ytligt som vi gör i göteborg?

Ena dagen e du inne och cool dagen efter så är du ute och en slampa...


Vad händer egentligen i dagens samhälle?


Alla snackar de sant.

Kolla på facebook som alla har idag... Av alla dina hundra tals vänner, Hur många finns där när du faller och behöver en vän vid din sida?


Ni må snacka skit om mina vänner, ni må inte fatta vad jag gör med stans groggluder, skönabrudar,slampor eller vad de egentligen är UNDERBARA VÄNNER...


Ni kan snacka så mycket, ni kan säga vad ni vill... men ni vet inte vilka tjejerna är egentligen och ni har inget bättre för er än att snacka skit om andra...

Men i denna ytliga värld fick jag reda på att vissa tycker att jag är bland de ytligaste
en av mina förra närmsta vänner säger till mig att
jag bara umgås med inne folk och jag skulle aldrig umgås med en person som använder samma plagg två gånger...
därför måste jag erkänna en sak idag på min blogg, jag bar min kläning som jag hade på mig igår fför andra gången... Kors i taket nu går jag i idé för jag kan inte umgås med mig själv, jag bar samma plagg två gånger gteborg får inte se mig igen...


De som älskar å snacka skapa dessa intriger fattar inte att det är dem som folket i slut ändan kommer snacka om.
säg inte att du älsar mig för de gör du inte, snacka inte skit om mina närmsta och spela inte falsk i min närhet

sitt inte och säg att han och den oh hon älskar dig och att du e trend för om de e ngt så e de du som e på ute listan...

och oavsett vad mina ytliga silikonliga gör så kommer de alltid att vara trend i mina ögon och vad resten säger tycker och tänker skiter jag i.

Jag älskar mina tjejer och de ger mig lite färg i vardagen,

Lika barn leka bäst = Ja i många lägen dock kan de va lite roligare å va me andra ett tag...

Idag blir de lek lek som vanligt... puss

Inga kommentarer: