6 januari 2009

Stillar det mitt samvete?

varesig jag vill eller inte så är svaret ja...

jag vet att ajg har fadder barn så stillar det så jag iinte mår dåligt när jag vet att jag bränt typ ngra tusen på en dag som skulle kunna ge mat till en hel by i en månad?

Om någon säger något säger jag vad jag stöttar och tycker själv att det är jätte bra jag gör ju mer än vad många andra gör...

Rea;
De så överskattat med.
har man velat ha ngt har man köpt de redan...
Jag fattar inte mig på människor
de slöseri på pengar

Hur stillar jag mitt samvete?

Min examenslista är klar över vad jag vill ha

1. fred på jorden
2. Lv butiken i paris skulle vara den snyggaste lägenheten om jag skulle få göra om innuti...
3. Danny från idol (han borde va på plts nr 1)

haha listan är nog inget å skriva ner här förutom punkt nummer ett...

Inga kommentarer: