12 januari 2009

min voodoo Doll

När jag var i sthlm sist och hälsade på min andra halva köpte jag en vodoo docka bara för att de var ballt å jag var jävligt bitter den dagen, dock så vet jag inte vad jag ska säga om den idag.
haha den ligger i min säng bredvid datorn å hunden liksom-...

men den dockan har blivit lite av en söt sak för mig inte de läskiga sjuka saken som jag tänkte om den när jag köpte den och funderade ut vem man skulle prova dockan på...


Haha stockholm stockholm stockholm med sina stördo saker liksom...


Men men
sitter och håller i dockan nu funderar på namn har ett namn i mitt huvud men jag kan inte kommer inte dock vill men ändå vill inte...

man vet aldrig vad dessa hokus pokus sakerna gör...
hmm kanske ska testa de på en av de andra tjejerna typ något milt hahah
'

då hade jag varit dödens haha

men men nu ska jag ta å jobba vidare

läsa lite om vad sossarna har för sig och vad de har för konstiga tankar idag...

xoxo

Inga kommentarer: