6 januari 2009

När du inser att du e som den du ser på tv

igår var jag på väg hem och jag såg en person på vägen och tänkte herregud!
Jag har ingen aning om vad personen heter dock vet jag att vi gått i skola ihop...
Jag börja prata me mina gamla vänner som alltid sagt till mig att jag varit bland de värsta som gick på skolan när jag brukade komma i mn stjota och kjol och tyckte jag va bäst å såg ner på alla andra.

jag har bilden av mig att jag va snäll mot alla men sså var de tydligen inte jag var rätt hatad av de som inte var med i de inne gänget på skolan...

men men när jag sov kom jag å tänka på de och tänker bara att om jag va hemsk som de flesta säger hur kunde jag då alltid få min vilja igenom jag var ju ordförande då e man la popuär och jag hälsade atid på de fula som ingen titta åt sen att jag kanske inte var dera bästa vän e ju inte min grej liksom....

kommer ihåg en gång då jag skulle ha snaket med rekorn då til och med hon på peka saker men men man var ung kan man skylla på de???

Nu e de nya tider och jag är inte som jag enn gång var uta jag e nog värre hahah

Inga kommentarer: