26 januari 2009

Vem står vid din sida...

Vem av oss är det som lurar vem???

Skulle du ha samvete eller hade du gjort och gått lika långt som jag gjorde denna gången?

Ska jag vara ärlig tror jag att det är din falskhet som driver mig till att tappa mitt samvete och gå så långt som jag gör...

Att en vänskap kan bli så fel?
Att en person kan bli annorlunda efter några dagar...

Från att ha all kärlek kan ens ögon bli svarta på en dag när man vet och märker hur personer blir och det är när man får de svarta ögonen kommer inget bli sig likt igen,

Jag kan spelets regler lika bra som du även om du är äldre är jag smartare och i slut ändan kommer du se att det inte är mig du lyckats manipulera som du själv tror... Utan jag kommer forma dig,,,

Du starta detta spel nu ska vi se vem utav oss som kommer komma ut ur den och känna sig som vinnare....

Om du vet att jag är vän med andra berätta inte saker för mig...

3 bud orden...

1. Lita aldrig på någon
2. Håll dina fiender närmare än dina vänner
3. VET att... De finns inget som varar förevigt

Jag väntar, jag längtar till att få se ditt sanna jag utan undanflykter

1 kommentar:

Pernilla Pramberg sa...

Bra skrivet Tina! =) kul att även du har blogg!! =) Tack för igår! kramar Pernilla