1 januari 2009

Gott nytt år,

Allt som händer på 365 dagar... de inte lite,
många spruckna hjärtan, nya vänner, nya ovänner,
Ny tid ny strid...

Igår var de sista dagen på stället som en gång i tiden var mitt mål att hamna på. Dock så fick jag mitt svar när jag börjde, ibland är det bättre att låta sina mål vara, för de slutar knappast alltid som man tänkt sig...

Att tro att jag skulle passa in bland stans startenders funkade inte riktgt,
allt snack, all skit... att de orkar
och när man är på jobbet då e de ingen som vet ingen som hört ingen som har en aning om ngt.
träffar man dem ute då får man höra....

Bäst av allt är när springpojkar gör allt så de som snackar kan hållas borta.
och så är alla så himla trevliga på jobbet. vem e de sm sagt vad tänker man?

De göteborg. alla vill hugga alla i ryggen...

Om man bara fick de svaren man ville...

Min tid med dem på de stället e över...
Ni lyckades, duktiga startenders..

Inga kommentarer: