11 januari 2009

De tre S:en

Andrea: Den stördo...
Angelica: Den snygga
Tina: Den smarta

I fredas var de sushi och push sen kebab haha
Igår började dagen bättre vi körde på pizza och de andra vin, sen så drog vi och hälsade på en vän på ett off ställe men sjukt var de ändå...

Jag av alla dansade en riktig dans som ingen annan dock hade man aldrig kunnatg göra de på ett ställe som på push eller något annat ställe på avenyn.

haha ballt var de iaf sen så blev de stopp nr 2 : Nivå
tjejerna dansa jag stod med mia å snacka å lotta skulle vara dricks skålen dock så blev de inte så inte...
Folk e för snåla...

Men efter stoppet på nivå blev de av till push push

Där va de som vanligt men sjukt roligt folk denna gången alla kom till push... kors i taket säger jag bara...

Sjukt ballt med tjejerna iaf sen så kom Louise å Lina med :D

Ännu en perfekt ute kväll med tjejerna... nu ska vi se vad som sker idag...
Krök igen, vill inte ens tänka på vilken dag de e nu, men vad säger man, vad gör man...

Vi e unga och törstiga och kan inte få nog utav de utelivet har att ge även om de inte är så mkt, dock löser morgan å fisken den biten ;)

De som sker underkvällen de vet vi inte, och de vi minns dagen efter är allt annat än detaljer...
Alla utom jag för vi får inte glömma att i de tre S:en är jag den smarta som tar vara på dagen,

Haha sjuuuukt e de va...

Går dagens intriger stannar kvar i dagens intriger de känns som att vi inte har ngt mer att prata om än en viss person som rubbar stämningen i grupperna en som går runt bland alla och snackar och vill förstöra de som finns idag...
Dock så kommer hon aldrig att lyckas, för de finns inte ngt som kan förstöra de som finns idag. de vet vi efter all drama som har varit runt om oss att de spelar ingen roll...

Vänner består trotts all snack som sker allt som händer...

Finn ett fel bland tjejerna och de felet är inte vi utan de e du...

Frågan är vad får du ut på att göra de som du gör...
Känner du alla bäst?
Vet du verkligen allt?

Jag tror inte de, jag vet att du vill tro de men så är de inte, även om du vill att de ska vara så .

Du kalla dig min vän, du sa att du älska mig, samtidigt som du snacka om hur mkt han vill ha dig, han som jag kollat in och tappat talförmågan inför bara för att han är han.
Den andra må ha legat med honom dock så kommer de aldrig att ske ngt där och de e ett glömt senarium för vi diskuterar inte ens den insidenten för det är inte värt att tala om misstag...
Dock sitter du framför alla och berättar om hur han älskar dig och du kan få honom när du vill... du säger ditt utalande på locateli om allt liksom...

Sen får jag reda på att de inte är sant, de har aldrig hänt du har sagt allt varför? för uppmärksamhet? eller är de för att såra?
DU säger att du älskar mig, men 'ändå kan du med och prata om honom framför mig...

Eller om nr 2. som vi tala om när vi blev vänner, honom tyckte jag om men honom hade du varit med. Ni hade ett förflutet och sånt förstör man inte. Men kul att han nu sagt till mig att allt de är en lögn de också.

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad man ska göra i denna ytliga liga i gbg.
Dock så säger jag de rakt ut... jag skriver vad jag tycker, jag orkar inte med rävspelet, jag har en annan framtid än ni. Jag tror på något som inte ni gör, i erat spel.

Alea iacta est- Tärningen är kastad i spelet. Och välkommen in i spelet för nu är du en av oss, de nu du kommer få höra allt vilket vi redan märkt och se göteborg för det de egentligen är.
Ett spel i en storstad.

Shack Mat

Jag har insett spelets gång, den som är ströst den vinner och dens liga kommer vinna spelet och bli de som är...

Restaurang e bara vi e vårat egna slag.
sen så har vi NK med deras 8000 kr löner som räknar sig till stans TREND ?
Sen har vi party folket

i alla dessa delar har vi små grupper, alla grupper som försöker spela ut varandra.

Men vilka är de som kommer stanna kvar, vilka kommer vara med i spelet för evigt?
Vad gör man när man bor i en stad där alla bara väntar på att få klösa ut ögonen på ens fiende?

Vad gör man när man är vän med olika människor och inte håller sig till sin egna lilla grupp som man borde göra?

Oavsett så¨vet man hur de e och hur allt kommer sluta nu.

Jag vet vad spelet e, alla joker som ska förstöra och de som finns där,

Snygg, stördo å smart har alla fall ballt tillsammans med de andra tjejrna de la allt.
dock så borde vi verkligen släppa henne och sluta tala om allt, den energin... hon har lyckats hon får att diskutera henne och på så vis ge henne uppmärksamhet vare sig de e posetivt eller negativt.
Men i spelet kommer alla få igen, de gäller att spela sina kort rätt så man kan bränna ut å få de allt till sin del...

Nu blir de sömn efter en lång natt och morgon!

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

GRYMT bra skrivet baby!

Saknar dig redan!


aveny.se/andrea