3 januari 2009

Hur långt är du bered att gå för dina drömmar?

När de flesta drömde om att bli prinsessor tittade jag på tv och drömde om att bli Carl Bildt en dag... drömmen har aldrig släppt politiken har varit en del av mitt liv, längre del än ngt annat.

Vissa säger att de är rädda för karriärister för dem är berreda att göra allt f'ör att uppnå sina mål och det är skrämande... men frågan är, är det verkligen skrämande`?

Året är 2009, det är nu ett år kvar till de val, vi väntat på...
Kommer vi få en andra chans? kommer vi få vara kvar?

När det nu inte är så långt kvar, börjar drömen om att komma in i riksdagen 2010 närma sig. 1500 röster är allt som krävs och jag kan få allt de jag velat.

vad som med detta skrämmer förstår jag dock inte. det är som alla andra man vill ha sina drömmar uppfyllda...

Allt idag är ett rävspel och det gäller att spela sina kort rätt för att kunna slå ner sin partner,
med detta håll dina fienden närmare inom gruppen för att sedan kunna säga shack matt...

Dock så gör alla på sitt sätt alla väljer sina egna vägar till framgång...

jag har hittat min och jag har valt att släppa det som jag tyckt varit bland de roligaste. baren och restaurang branchen allt för att inte skapa hinder för att en dag kunna nå mitt mål

Examen är tagen och jag är bered att sätta tiden från nu till valet 2010 allt för att förändra och påverka så att vi en dag kan leva i en värld där alla individer trivs och kan få följa sina drömmar så som jag gör med min...

Inga kommentarer: