3 februari 2009

Centro vs. Da Matteo eller dem vs. resten av stan

Vilken väljer man eller går man till dem båda?



Hmm varje gång man e på centro känner man alla och kommer man till da matteo är det samma sak...



Frågan är bara vad är det som drar människor till dessa cafebarer och varför väljer man dem framför andra ställen i stan???



Om det är någon som kan berätta det för mig skulle jag nog bli glad...



Jag e alltid bara på dessa ställena undantag idag å de är för att de så jävla trevligt och mysigt, gott kaffe( Haha Jag dricker inte kaffe osm ni alla vet) Sjukt skön personal som man inte kan hitta på andra ställen i gbg... sen så har dem det





Och det är just detta det som gjort dem så populära som är grejen jag letar efter.

Hade varit så skönt om de hade varit mitt cafe där jag kunde sitta å snacka skit å drixka min choklad men överallt e de folk man känner, man hör skvaller saker man inte vill veta å massor när man sitter där...





Jag ska inte klaga jag lever på dessa två ställen... men frågan är varför centro å da ma har blivit en del av våran vardag för så många+???

Inga kommentarer: