6 februari 2009

www.aveny.se/andrea

DETTA HITTAR JAG I ANDREAS BLOGG:

Jag hittar denna text i Tinas blogg:

Andrea! Kan jag få Kleerup nu då??? Snälla, jag sa snälla... ;)

.... och så skickar fröken följande sms:

Du tog Karl, kan jag få Kleerup nu?

Som svar till min vän: Tina, du tycker DANNY SAUCEDO är fin och du tycker ANDREAS KLEERUP är fin. Det är fan ingen jäkla röd tråd mellan dessa grabbar. Men ja, hellre Kleerup än den där Danny! Så jaaaaaa - är mitt svar på din fråga, även om jag inte har något med AK att göra. Shoot, kör på, lycka till :)

09-02-05låt oss jämnför dem med en playboy modell och en tjej i grannhuset. danny e vardags killen som bor i lgh bredvid Kleerup e mannen som hänger på ens väggar som en playboy modell som man fantiserar om att... ja intima detaljer lämnar vi lalalaa Xoxo


09-02-05Kleerup kan säkert få dig att få multipla orgasmer - medan Danny..... ja, säker INTE får dig att få multipla orgasmer. / Andréa


09-02-05Kleerup vill man låsa in sig i källaren med i flera timmar... eller år ;) Danny han kan man mysa med å se på film...


09-02-05Kleerup kan man tänka sig att visa sig ute med. Danny GÖMMER man i en låda hemma. / Andréa


09-02-05nee jag vill ha kleerup hemma så ingen kan ta honom ifrn mig ju,,, danny e en trofe, han e lammkött trend, kleerup baby e för evigt... Tror ni inte han vill ha en seriös tjej?


09-02-05Andrea var fick du den där kleerup bild ifrån? ;)


09-02-05Danny trofe???? Okej, i så fall är Kleerup JACKIE ONASSIS! / Andréa


09-02-05Nu när du säger de undrar jag detsamma... INTE OK ANDREA


09-02-05kvinna sluta danny e trend lammkött... jag har visst en röd tråd... Alex, Kleerup å miin lärare...


09-02-06Kleerup är het, bara synd att han är drugie.



Så ser det ut just nu i hennes blogg...
'Sen så har vi andreas egna komment som hon skrev i min blogg

Jaha ja, Mikaela är LUGNET SJÄLV, och jag bara en KLEERUP-LANGARE?

VARFÖR?

VARFÖR?

VARFÖR?

VARFÖR?

HIHIHIHIHIHI

/ Andréa



Till Andrea: I varje storm behöver man ett lugn, du är stormen så som du kom in i mitt liv och nu är en stor del av den, vi ska bara lära dig lite saker :P
Du är kaoset som skapar dessa saker... Kleerup langare men även min pimp haha

Så ibland mitt i allt kaos och i det vi kallar våran vardag behöver vi alla ett lugn å de e mikaela som skriker å ber oss komma tillbaka ner på jorden.... haha

Nåågot som vi andra inte tänker på i våra tankar...

Ses på söndag

Idaag kommer Louise :D :D å du åker,,,
Mn snart e de vi fyra på samma ställe å gör sthlm osäker"

Xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga brudar va!!!!!!!!!

Anonym sa...

Knäppa brudar! Kleerup skulle jag inte kunna tänka mej ens o ta i me tång! fy faaan!
Mmmmm...Danny låser jag gärna in mej me i källaren länge, länge. Han e heeeeeeeeet läckerbit o jag kan tänka mej fler ställen än den där källaren o gärna flera år...

tina sa...

vadå knäppa dem skrev härliga...
Hur mår vi+??

Anonym sa...

Danny är min drömkille sen många år o de räcker för mej o titta på killen för *multipla orgasmer*! Har sett han live ung. 15 ggr nu, snackat me han, fotat honom m.m. Bäst var efter Allsången på Skansen i somras. Det är en snygg, sexig jävul, yes I like him!

Kleerup e för f*n inte het! Tänder inte på psykfall o förresten så var han säkert aspackad när han kladdade på Gynning.