5 februari 2009

Jag tror jag flyr...

Rakt in i solen...


Sinnes sinnes sinnes...

Om jag bara kunde skriva ut allt här dock så kan jag inte men jag biter mig i läppen. idag har varit huvudvärk från morgon till kväll...


Sjukt jävla sinnes har det varit...
Men ,men

Vissa dagar är bättre än andra?

Roligast idag är när man ber dagens bästa baristor göra figurer som de man ser på youtube.
dock väldigt misslyckat blev det. imorgon skall det tas kort kring det hela I promise sen ska jag lägga ut dem på face å ni alla ska se vad gott kaffe är haha


Till XX

Jag trodde de var något magiskt att vi kunde skilja på rätt och fel, dock så var det nog inte så...
Allt var ett spel som med allt annat, frågan är bara var det värt det?

Till Angy
Ta hand om dig i Chile nu! :) Sinnes

Mikaela
Inget är logiskt och allt är så tragiskt men jag kommer alltid att springa till dig för i denna kaos är det du som är mitt lugn

Andrea
Kan jag få kleerup nu då???
Snälla, jag sa snälla... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha ja, Mikaela är LUGNET SJÄLV, och jag bara en KLEERUP-LANGARE?

VARFÖR?

VARFÖR?

VARFÖR?

VARFÖR?

HIHIHIHIHIHI

/ Andréa