7 februari 2009

EH???

09-02-06Kleerup är het, bara synd att han är drugie.



Står det nu inne på andréas blogg...

Så nu vill jag bara säga som jag tycker...

Eh, Alla individer är inte felfria och jag tycker inte att man skall döma någon och skriva något som att den är en drugie ute om man inte kan skriva sitt namn.. Den som ej har syndat kan kasta första stenen.... Är du .. helt felfri??? Kleerup är en individ som följt sina drömmar kommit långt och har nått framgång och om det stör något. gör något åt era liv

Det är så vanligt idag... sinnes att man skall försöka förstöra andras framgångar genom att hitta fel på personerna...

Vad har dem någonsin gjort er???

Säg nu att kleerup knarkar är inte det hans val?
Vem är vi som skall döma honom?

Jag hatar knark, jag tycker det är fel men det är min åsikt enligt mig som individ.
Har jag rätt att säga till andra att de med ska tycka det är fel? Ska jag snacka skit fför att dem gör det?

Om en person lyckas följa sina mål och bli framgångsrik... varför kan man då inte bara önska dem lycka å låta dem lära sig av sina egna misstag och låta deras nära och kära tala vett i dem...

varför ska vi andra lägga oss i och fälla kommentarer?
E vi avundsjuka på alla dem som lever de liv de drömmer om och vi ännu inte vågat ta steget att lämna våran trygga vardag och följa våra drömmar?

Är det därör vi känner behovet av att skvallra om dem, och försöka lägga oss i deras privatliv så mkt som möjligt...

Vad gör deras liv så himla intresanta att de alltid ska stå med i tidningarna och all skvaller kring deras privat liv...
Har vi så lite att tänka på så vi måste bry oss om andra?

Jag säger de jag tänker när jag ser alla skvallertidningar som säljer, när folk skall kommentera negativt kring framgngsrika människor....

Hitta en bättre hobby,,, hitta er själva, jag lovar då kommer ni inte ha de behovet.

Jag vill se dem i filmer, jag vill höra deras musik... Jag skiter i deras vardag för de angår inte mig...


KLEERUP : Han är inte bara snygg han e grymt duktig också...

Xoxo

Inga kommentarer: