13 februari 2009

Säg vad du vill.

Ännu ett bevis, att man inte lär sig, att man fortsätter ha hopp om att det kan finnas sann vänskap-

Sjukt hur kunde du`??? Och värst av allt så kalla jag dig min stora syster och jag var din lilla syster...


Ska inte stora syster vara en förebild? Borde de inte vara du som ska...

Suck e allt jag säger.

Dock har jag nog aldrig känt mig så billig som jag gör nu tack vare dig.
Hade jag vetat de jag vet nu hade allt gått till så mkt mer annorlunda!
Jag hade gjort de på helt annat sätt och lagt ner tiden jag lagt på dig på ngn som verkligen bryr sig när den säger de...


http://www.youtube.com/watch?v=Q471J_zJpiY


De är din låt... För varje gång jag hör den så tänker jag på dig!

Allt kunde ha varit så mkt lättare om du bara hade kunnat säga det...

Inga kommentarer: