5 februari 2009

Svar på din komment anonym

Senast jag tog en allmän debatt var senast vi fick frågan om en sån vilket var för 3 veckor sedan ungefär

Vanlig medlem? ja jag är en vanlig medlem i muf men frågan är hur de kommer sig?

Hmm för att för två år sedan kanske då jag gjorde som mest då jag hade t debatterna skol presentationerna och allt annat ansvar för 100 h kampanj väst bohus...
all material jag skrev å allt jag gjorde inom muf
men du som skrev verkar ha koll så då borde du veta...

Hmm efter den perioden då vann vi... efter alla år och vad hände då??
Tina gick över till partiet till sociala utskottet i härryda och började med partipolitik
sedan kanske jag även har studerat lagom fort för att kunna ha mer kött på benen inför nästa val nu,,,

Man behöver inte alltid ses uttåt som den mest aktiva utan det är mkt man gör utan att de syns innan de klart. och snart kommer du förstå vad jag talar om...


Och din kommentar om mitt stavande...
lilla du alla som känner mig fattar vad jag skriver och bara så du vet så skriver jag alltid slarvigt å mina vänner förstår de och dem andra behöver inte ens läsa...

Xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan säga att JA, du skriver alltid slarvigt, men det är ju bara för att du ska skriva mycket på relativt kort tid, för vem fan orkar sitta och korrläsa en blogg? Annat är det när det gäller dina studier, för så vitt jag vet har du tagit examen och det gör man inte om man inte kan stava.

Du är bäst!

Pusss

Andréa